De uitvaartvereniging verzorgt voor haar leden en niet leden begrafenissen en crematies.

Iemand die contributie betaalt, is lid van de vereniging. Deze contributie bedraagt € 72,00 per jaar voor een lid van 21 jaar en ouder. Onder de 21 jaar bedraagt de contributie € 6,00 per jaar. De contributie dient levenslang betaald te worden.

Bij overlijden kan aanspraak gemaakt worden op een bijdrage in de kosten van de vereniging. Die bijdrage is momenteel € 2.225,00.

Als u lid wenst te worden, is een eenmalig inleggeld verschuldigd. De hoogte van dit inleggeld is afhankelijk van de leeftijd op het moment van lid worden. Informatie hierover kunt u krijgen via het contactformulier elders op deze site.

Ook wijzigingen in uw persoonlijke gegevens (i.v.m. verhuizing, huwelijk, geboorte, ander bankrekeningnummer etc.) kunt u via het contactformulier doorgeven.

Neem contact op: Contact

Aantal leden per 01-01-2024 5.570.