De eerste uitvaartverzorger tevens bode van onze vereniging was tot 1951 de heer Büter. Hij werd opgevolgd door de heer Ezendam die van 1951 tot 1962 uitvaartverzorger was.

Van 1962 tot 1965 was de heer Gerrits uitvaartverzorger en diens opvolger in 1965 was de heer Slotman.

In 1983 werd een assistent uitvaartverzorgster aangesteld en wel mevrouw Kolkman. Dit was in de uitvaartwereld een unicum, omdat in die tijd ‘de uitvaartwereld’ beheerst werd door mannen. Kort na haar aanstelling is mevrouw Kolkman overleden en werd mevrouw Bosch-Brink in haar plaats benoemd.

Op 1 juli 1993 werd de heer Mulder benoemd als opvolger van de heer Slotman en op 1 april 1997 werd mevrouw Kleinjan-Valk benoemd als opvolgster van mevrouw Bosch-Brink.

In het voorjaar van 2019 werd mevrouw Kleinjan-Valk opgevolgd door mevrouw Reekers-Bakhuis.

Uitvaartverzorger:
Dhr. A. Mulder